Helsinborg, Sweden 14th July

franny

New Member
Hi there all, very first post here:)

Anyone going to the Helsinborg show? It looks like I´ll be going on my own, but anyone interested for a meet up, just post it here! Cheers!
 
Hi there all, very first post here:)

Anyone going to the Helsinborg show? It looks like I´ll be going on my own, but anyone interested for a meet up, just post it here! Cheers!

Onskar jag kunde ga men kan tyvarr inte ta ledigt och aka till Sverge for det :(
 
Yes, I'm going. But I'm gonna queue all day.
 
Jag kommer vara där! Vägrar Hultsfred.
 
Jag kommer åka ensam från Stockholm. Hur tidigt tror ni man måste vara där om man vill ha hyfsad plats?

Kan inte tanka mig att man behover vara dar sarskilt tidigt. Alla fjortisar kommer val antagligen aka till Hultsfred och i Sverige ar det ju i arlighetens namn mest de som ar dar riktigt tidigt.
 
Jag kommer vara där! Vägrar Hultsfred.

:lbf: Senast han spelade pa Hultsfred sa plankade jag faktiskt inte dar med en kompis. Helt sant. Skulle dock aldrig nansin besoka Hultsfred igen nu. Tokvagrar.
 
Hi there all, very first post here:)

Anyone going to the Helsinborg show? It looks like I´ll be going on my own, but anyone interested for a meet up, just post it here! Cheers!

I'm going with my brother. Has taken a week of work to do that.(and skåne)
 
:lbf: Senast han spelade pa Hultsfred sa plankade jag faktiskt inte dar med en kompis. Helt sant. Skulle dock aldrig nansin besoka Hultsfred igen nu. Tokvagrar.

besökte hultsfred 2005, hade varit på roskilde tre år i rad och blev grymt besviken
 
I'm doing Helsingborg. And Copenhagen. And Aarhus. Judging from the Scottish dates, we're in for magic.
 
Helsingborg: yes. Sadly it's likely my only Morrissey concert this tour.

Angående tid att vara där så gissar jag på lunchtid i o m att det är en vardag och en ganska lite stad. Borås '09 räckte det med att komma vid två-treish men i Stockholm var man illa ute om man kom vid elva. Troligtvis kommer det vara en lista som vanligt där topp #50 får skriva upp sig så att de "garanterat" kommer in först.

Vad säger ni, ska vi hålla plopp-traditionen vid liv?
 
Någon som ska åka bil till Stockholm efter konserten? Jag ska försöka hinna med Swebus 23.00 men undrar om man verkligen hinner det. Vore jätteschyst om det fanns plats över i en bil!
 
Back
Top Bottom